Vrátenie a reklamácie

PRIŠLA ZÁSIELKA POŠKODENÁ?

Každú zásielku prosím vždy OKAMŽITE skontrolujte (poškodený obal nemusí znamenať poškodenie obsahu).

Ak zistíte poškodenie obsahu:

  1. Urobte mobilným telefónom snímky obalu zo všetkých strán, ďalej stav výplne vo vnútri zásielky a následne poškodenie obsahu.
  2. Na záver urobte aj snímku etikety s číslom zásielky a manipulačnej značky.
  3. Zašlite nám fotografie pomocou sietí WhatsApp alebo Messenger, prípadne emailom.
  4. Do správy uveďte, že sa jedná o REKLAMÁCIU tovaru.

Obdržanie reklamácie potvrdíme obratom, o jej vybavení vás budeme informovať rovnakou cestou. Vyvíjame maximálne úsilie na to, aby bolo poškodených zásielok a reklamácií čo najmenej. Niekedy sa ale nepodarí...

Vaša spolupráca nám pomôže ojedinelé prípady, kde nepomohla prevencia, vyriešiť rýchlo a k vašej spokojnosti.

Ďakujeme

Jana Lenochová, 
expedičné a reklamačné oddelenie MADAMI
T: +420 774 726 027
E: reklamace@madami.cz