Vrátenie a reklamácie
PRIŠLA ZÁSIELKA POŠKODENÁ?
Každú zásielku prosím vždy OKAMŽITE skontrolujte (poškodený obal nemusí znamenať poškodenie obsahu).
Ak zistíte poškodenie obsahu:
- Urobte mobilným telefónom snímky obalu zo všetkých strán, ďalej stav výplne vo vnútri zásielky a následne poškodenie obsahu.
- Na záver urobte aj snímku etikety s číslom zásielky a manipulačnej značky.
- Zašlite nám fotografie pomocou sietí WhatsApp alebo Messenger, prípadne emailom.
- Do správy uveďte, že sa jedná o REKLAMÁCIU tovaru.
Obdržanie reklamácie potvrdíme obratom, o jej vybavení vás budeme informovať rovnakou cestou. Vyvíjame maximálne úsilie na to, aby bolo poškodených zásielok a reklamácií čo najmenej. Niekedy sa ale nepodarí...
Vaša spolupráca nám pomôže ojedinelé prípady, kde nepomohla prevencia, vyriešiť rýchlo a k vašej spokojnosti.
Ďakujeme
Jana Lenochová,
expedičné a reklamačné oddelenie MADAMI
T: +420 774 726 027
E: reklamace@madami.cz